sobota 1. ledna 2011

We made it through the year!

 Tak, nevěřil jsem tomu, že se to stane, ale blog přežil rok. Sice už touhle dobou mělo být hotovo pár změn, ale nějak se to celé zamotalo a proto je dnešní post snad už opravdu poslední před plánovanou změnou.

 Pokud bych měl nějak shrnout uplynulý rok, řekl bych, že to bylo celkem dobré. Pominu-li, že NB stálo asi 8 měsíců nepojízdné, opět jsem si s nim užil své a opět vím o něco víc. Nachází se pořád další a další věci, které nebyly vidět při koupi, auto už mě několikrát nasralo tak, že jsem měl sto chutí ho někde zahodit, ale vždycky jsem se vrátil a zase na něm něco málo udělal, aby bylo v lepším stavu a o chlup blíže mé představě o finální podobě.

 Jako předsevzetí bych dal realizaci víc věcí, které mám v plánu a méně lenosti... Rád bych dal dohromady prostředky a sehnal další NA.

 A co si přát do nového roku? Více zajímavých vozů tady v ČR, méně problémů, lepší silnice a aby to zase ten rok vydrželo.


Žádné komentáře:

Okomentovat