úterý 5. ledna 2010

British MX-5



Další zajímavá MX-5 je z Anglie. Rik si dal práci a po výkonnostních úpravách se pustil do vzhledu. Celý interiér si, až na pár dílů, sám zrenovoval a část přístrojovky a středovou konzoli potáhl kůží. Teď už se podíváme na údaje o autě.

Motor:
1.8l s turbo konverzí T25 od BBR
výkon: ~200hp při 13psi
320ccm Supra vstřiky
BOV Greddy Type RS
vzduchový filtr HKS
zakázkové nerezové sací potrubí
hadičky Samco
oil catch tank Cusco
ventidekl z Mazdy Protege
hliníkové pevné vedení
výfuk RSR exmag GT + decat
vepředu uchycený intercooler
částečný wire tuck
jednotka Adaptronic




Podvozek a karoserie:
Koni Yellow
pružiny Eibach
FCM top mounts
tříbodová rozpěra Carbing
zadní rozpěra Carbing
rollbar Harddog M2 hardcore sport
chromová OEM rozpěra
stabilizátory Whiteline
brzdové destičky Hawk HP
kola RS Watanabe Type B 14*6,5 +14,5
pneu Toyo T1R 195/55/14




Interiér:
interiér z R limited verze, nově potažený červenou kůží
sada koberců Nakamae
koberečky z R limited
volant Nardi classico
řadička Nakajima
podklady tachometru, otáčkoměru, panelu klimatizace a vypínače RS Products
panel tachometru apod. AWD
chromové kroužky kolem budíků IL Motorsport
OEM chromové kroužky ventilace a rukojeť ruční brzdy
kůží potažený středový panel a zkrácená středová konzole
pedály a řidičovo větrané trojúhelníkové okno z M2-1001
karbonová skořepina Broder u řidiče a červeně potažené sedadlo z NB u spolujezdce




Exteriér:
GV lip
GV zadní panel a světla
falres a karbonový zadní lip GR Craft
větraná krytka světla
zpětná zrcátka M2
boční blinkry a víčko nádrže Zoom eng.
nádechy v blinkrech
Carbing relokace značky a tažné oko
OEM Eunos mlhovky
OEM hardtop
Mirukumi M2 karbonové víko kufru










Další:
titanový chladící panel ARC
víčko chladiče ARC
olejová zátka Mazdaspeed
zadní karbonový panel GR Craft

K nasazení má připravené tyto věci:
Jubiride flares
přední nárazník T-house
zadní nárazník Eunos
RS Watanabe Type R 15*8 a 15*8,5 et 0
kůží potažená středová konzole Zoom eng.
52mm hliníkový chladič
a pak bude následovat vylazení na brzdě

2 komentáře:

  1. Asi vubec nejhezci NA, jake jsem kdy videl, nadhera! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ten interiér je fakt super, přidám sem pak ještě odkaz na téma jak to vyráběl

    OdpovědětVymazat