sobota 16. ledna 2010

Dvě zprávy, jedna špatná a ta druhá ne o moc lepší



Pravidelnost mých příspěvku poněkud upadá. Může za to jednak zkouškové období a pak také dlaha na pravé ruce, kvůli které píšu jen levou a to mě dohání k šílenství. dlahy se zbavím příští týden a zkouškového tak za měsíc a pak už to snad zase bude lepší.



 A teď už k těm dvěma zprávám. Tou první je, že člověk od kterého jsem měl mít RX-7 mě tak trochu převezl a prodal ji někomu jinému, ačkoliv jsem mu říkal, že už mám finance a příští týden bych pro ni mohl přijet. To znamená, že projekt Rotary Miata se odkládá na neurčito, dokud neseženu jiného dárce. A to jsem chtěl začátkem léta vyjet...



Druhá zpráva se týká včerejší cesty ze srazu s lidmi z JDM-meeting a zdejší dění tolik neovlivní. Do cesty mi vběhlo zvíře a po chvíli smýkání se jsem i se zlatou NB skončil v příkopu. Bohužel jsem zůstal vyset na podvozku a musel jsem si na pomoc přivolat Fobii 1.2 HTP(Hbitá Technická Pomoc), která mne po chvíli snažení vytáhla. Škody nejsou velké, nic co bych nezvládl opravit. Alespoň co jsem zatím viděl.










Žádné komentáře:

Okomentovat