Po diskusi odehrávající se v posledních dnech na místním MX5 klubu jsem se rozhodl dát sem pro ukázku jednu z fungujících turbo MX5. A řekněte, vy co obhajujete kompresory, kdy se vám naposledy po autě plazilo tolik dívek?
MOTOR:
JE písty
NS RACING 76mm výfuk,
Externí Turbonetics wastegate,
Garrett GT2876R(do 480hp),
Hercules parts svody sání,
zakázkový mezichladič a chladič
PODVOZEK:
AGX tlumiče,
HR pružiny
PŘEVODOVKA:
SACHS přítlačák,
6-puck keramická spojka,
převodovka z RX7 FC
BRZDY:
BREMBO 4-pístky,
330mm kotouče
KOLA:
17x7
245/40/17
INTERIÉR:
APEXi AVC-R,
GREDDY EGT,
GREDDY boost gauge
VÝKON:
460 RWHP
Žádné komentáře:
Okomentovat