úterý 2. února 2010

Proč si pořídit rollbar?

V dnešním postu bych chtěl navázat na nedávnou diskusi ohledně účelnosti rollbarů a nesmyslnosti těch chromových stylebarů. Příkladem budiž čerstvá situace ze států. Ben při průjezdu zatáčkou trochu najel na obruby a dostal smyk, následkem kterého mu prasklo kolo. Zbytek už uvidíte ve videu přímo z auta. Za zmínku také stojí, jak se Ben celou dobu drží volantu, což mu pravděpodobně zachránilo ruce před rozdrcením.

Sám Ben říká, že celý den jezdil se spolujezdcem a na tuhle jízdu ho naštěstí vysadil. Ve chvíli kdy se roztočil jel údajně na čtyřku pod plným plynem. Za život děkuje rollbaru HardDog, skořepinám Sparco Sprint a 5 bodovým pásům Schroth.
Takže rada na závěr, jezdíte-li s mx-5/miatou na okruh, jakmile budete mít možnost koupit rám, berte ho a nešetřete na vlastním zdraví!


A ještě pár fotek jak auto dopadlo







6 komentářů:

  1. to určitě... ale vypadá to, že vyvázl bez jakéhokoliv viditelného zranění a shání už novou kastli, do který by přeházel všechno použitelný z týhle bouračky

    OdpovědětVymazat
  2. to je masakr...škoda auta.

    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po tomhle zacinam vazne premyslet ze vymenim tu svou chromovanou paradu za neco funkcniho..iParkosh

    OdpovědětVymazat
  4. a kde u nas sehnat hard dogy

    OdpovědětVymazat
  5. u nás nikde, nejblíž v německu u I.L. motorsport nebo v anglii

    OdpovědětVymazat