pondělí 5. dubna 2010

Dnešní progress a Jeff Abbott



Dnes se opět našla trocha času a o něco jsem pokročil při pracích na NB. Bohužel jsem byl stále nucen odbíhat, takže jsem toho moc neudělal.
Zbytek v článku a na konci video z příprav Jeffa Abbotta na závod seriálu Formula D.


V rámci odstrojování musel dolů přední nárazník. Opět jsem si prohlédl následky zimního výletu do sněhu a ujistil se, že to neni nic co by nešlo opravit pomocí zipties.


Po nárazníku šel dolu spolujezdcův blatník, přední světla a víko ventilů. Během prací jsem zároveň začal z motorového prostoru tahat elektriku.


Takhle nějak to vypadá, když vám prodejce tvrdí, že auto nebylo nikdy bourané.



A teď už slíbené Jeffovo video.
Jeff Abbott Miata Test Day from Jeff Guillotte on Vimeo.

5 komentářů:

  1. dyť to skoro neni vidět jak je to bouraný :)

    OdpovědětVymazat
  2. nooo, ty vodorovný plechy nejblíž na fotkách bys trhnutim ulomil a chybí tam pár kousků karoserie :D

    OdpovědětVymazat
  3. už se těšim, jak to bude vypadat, až to bude hotové.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. A prečo ju vlastne odstrojujes? ake mas s nou plany?

    OdpovědětVymazat
  5. Odstrojuju, protože jsou kabely v dost špatném stavu a motor bere moc oleje, takže budu dělat generálku. Dál už se uvidí, asi tam přijde jiný motor, stavitelný podvozek, lepší stabilizátory a nějaký lip dopředu a prahy... to je prozatímní plánm, ale je možné, že mě v průběhu práce napadne ještě něco dalšího

    OdpovědětVymazat