sobota 10. dubna 2010

Tech day at Ryba's

Včera proběhl u Ryby takový menší tech day. On se připravoval na dnešní Sosnovou a zítřejší Milovice, já se původně měl taktéž připravovat do Milovic. Vzal jsem od Ryby jeho bývalé pružiny Riegger se 45 mm snížení, abych jimi a podvozkem z jiné mx5 nahradil mé, do věčných lovišť se odebírající, originální tlumiče. A to vše za zvuku oldies z dobového rádia!


rozebírání prvního tlumiče se seriovými pružinami mě trochu děsilo po tom, jaké jsem si vyslechl varování v místním servisu, kde jsem si půjčoval stahováky.


Obě Miaty... viditelný rozdíl je ve výšce podvozku. Moje Miata má zhruba stejné mezery mezi koly a blatníky jako ta Rybova na kozách. Zatím.


Občas jsem si odskočil něco podat nebo vyfotit. Rozdíly ve fotkách focených mnou a Rybou jsou vidět na první pohled. Takhle to vypadá, když nejde povolit napouštěcí šroub na převodovce.


Starý olej ven...


...a nový dovnitř.


Póza: Yo! Čekuj muj novej cool podvozek nigga!


Pozdní oběd dovezl family wagon.


A jedna z konce dne...


Bohužel se vyskytly problémy a zadní tlumiče se mi nepodařilo vyměnit. Matka přivařená ve spodním rameni nevydržela nápor let a povolila, takže mě čeká práce s flexou nebo výměna spodního ramene, které bych tu někde měl mít náhradní.

Žádné komentáře:

Okomentovat