Dnes jsem po dlouhé době oprášil italštinu a kontaktoval Filippa jehož Mazdu už někteří z vás jistě znají ze Speedhunters, kde se objevila v prosinci loňského roku. Já si tehdy dal za úkol, že musím na Filippa sehnat kontakt a zjistit si o auto vše co bude možné.
Více uvnitř článku...
Pro ty co by rádi viděli, jaké změny se na autě udály od února 2008 je tahle fotka. Od té doby se toho na voze změnilo nespočet. Dostat auto do současné podoby trvalo celkem 3 roky a Filippo říká, že prací strávil přibližně 4000 hodin.
Motor je 1.8 s výbrusem, ojnice Carillo, písty Wiseco, Supertech ventily a pružinky, vačková kola a rozvodový řemen Maruha, šrouby ARP, sací svody vlastí výroby s karbonovými trubkami, 70 mm sací klapka, 650cc vstřiky SARD.
Turbo Garret GT2560R, svody, downpipe a výfuk vlastní výroby, wastegate Tial, BOV vlastní výroby
regulátor tlaku paliva, palivová pumpa a palivový filtr Aeromotive, 19l palivová nádrž ATL
Oilcooler SETRAB, intercooler Garret, Koyo hliníkový chladič
stabilizátory H&R, tyčky stabilizátorů vlastní výroby, D2 driftspec podvozek nastavený pro tento konkrétní vůz, 4 pístky Project Mju vepředu s 300mm kotouči a 4 pístky Wilwood vzadu, kola Volk TE37 17*7,5 +43 vepředu, 17*8 +30 vzadu, vevařený celorám.
Sedačky Bride EXAS III, čtyřbodové pásy Takata, karbonová palubka vlastní výroby, hydraulická ruční brzda Wilwood, brzdový válec Tilton, SDL Motec dispej, všechna okna z plexiskla.
330 hp/900 kg, řídící jednotka Motec M4 PRO
A ta nejhorší zpráva nakonec, při jednom z tréninků Filippovi praskla jedna svíčka a zničila píst. Filippo se na základě této nehody rozhodl auto udělat v N/A verzi a prodává tak veškeré turbo komponenty, na kterých najel pouze 100km. Plánuje 200 hp při 8000 rpm a samotného mě zajímá, jak bude jeho stavba vypadat.
regulátor tlaku paliva, palivová pumpa a palivový filtr Aeromotive, 19l palivová nádrž ATL
Oilcooler SETRAB, intercooler Garret, Koyo hliníkový chladič
stabilizátory H&R, tyčky stabilizátorů vlastní výroby, D2 driftspec podvozek nastavený pro tento konkrétní vůz, 4 pístky Project Mju vepředu s 300mm kotouči a 4 pístky Wilwood vzadu, kola Volk TE37 17*7,5 +43 vepředu, 17*8 +30 vzadu, vevařený celorám.
Sedačky Bride EXAS III, čtyřbodové pásy Takata, karbonová palubka vlastní výroby, hydraulická ruční brzda Wilwood, brzdový válec Tilton, SDL Motec dispej, všechna okna z plexiskla.
330 hp/900 kg, řídící jednotka Motec M4 PRO
Přední a zadní spoiler Mazdaspeed, karbonové prahy vlastní výroby, karbonové víko kufru, blatníky a hardtop.
A ta nejhorší zpráva nakonec, při jednom z tréninků Filippovi praskla jedna svíčka a zničila píst. Filippo se na základě této nehody rozhodl auto udělat v N/A verzi a prodává tak veškeré turbo komponenty, na kterých najel pouze 100km. Plánuje 200 hp při 8000 rpm a samotného mě zajímá, jak bude jeho stavba vypadat.
to je celkem hustý, postavit 330hp bestii a pak jedna podělaná svíčka všechno takhle zhatí. Ta váha je taky brutální mazec.
OdpovědětVymazatTipuju, že bude zvyšovat objem aby se dostal na 200hp a aby to mělo nějakej krouťák, ale jinak moc stejně nechápu proč chce přejít z turba na NA, když to má na drift.
tjn... na NA to chce převést, protože s tím podle toho co mi psal jezdí denně. Už teď měl udělanej výbrus a písty i ventily větší o 1mm
OdpovědětVymazat